Postacie

                                POSTACIE



Briar Rose:
Jedna z członkiń gildii bohaterów. Spotykamy ją m.in. w Gildii Bohaterów (gdzie zabiera nam jedno z zadań), przy starożytnym teleporcie (gdzie ją osłaniamy) lub też przy Kaplicy Archonta (gdzie pomaga nam w odczytywaniu inskrypcji).
Wyrocznia: „Szlachetnie urodzona, Briar miała dzieciństwo pełne luksusów i przepychu. Ale z chwilą, kiedy jej siła i wyjątkowe umiejętności zaczęły się objawiać, jej świat się rozpadł. Jej matka zmarła w wypadku, któremu Briar nie była w stanie zapobiec, lecz mimo to zrozpaczony ojciec wygnał ją. Musiała radzić sobie sama, ucząc się samodzielności. Uczyniła z Gildii swój dom i to w księgach znalazła towarzystwo, o które nigdy nie zabiegała u żywej istoty. To właśnie to palące pragnienie wiedzy kazało jej wyruszać na wyprawy daleko poza Albion w czasie, kiedy ty zdobywałeś swoją reputację na tym świecie. Ale teraz już stąd nie odejdzie.”


Grom (Grzmot):
Jest to brat Szept, król areny oraz jeden z zalotników Lady Grey. Pierwszy raz widzimy go w Gildii Bohaterów gdy ćwiczymy z Szept, a potem (zależnie jaką ścieżką podążaliśmy) możemy napotkać go jeszcze kilka razy.
Wyrocznia: „Wiele lat temu, fala potężniejsza od smoka wiodła z wysp Południa statek, na którym stał wielki niczym góra Grom. Wokół szalał sztorm, jakiego nikt z załogi wcześniej nie widział, ale wielki wojownik myślał tylko o jednym: o uciszeniu płaczu dziecka, swojej młodszej siostry, Szept. Fala niosła statek przez rozległe przestrzenie oceanu wprost do gniazda krakenów. Grom rzucił w nie błyskawice i chwytając Szept w ramiona, rzucił się w otchłań wody. Płynąc słyszeli za sobą krzyki ginących ludzi i trzask rozrywanej na strzępy łodzi. Do brzegów Albionu dotarli dopiero po dwóch dniach, pozostawiając swój dom daleko za sobą, niczym sen.


Jack Rzeźnik:
Można powiedzieć, iż cała historia naszego bohatera obraca się wokół tej właśnie osoby. Jack jest najbardziej diaboliczną postacią w całej grzektóra miała największy wpływ na nasze losy, od początku aż do samego końca...
Wyrocznia: „Maska, którą masz przy sobie, jest pusta, ale Jack wykorzystywał ją dłużej niż jesteś w stanie pojąć. On nie jest żadnym bohaterem. On nie jest człowiekiem. Kiedy świat był mieszanką ognia i demonów, kiedy ziemia nie nosiła śladu ludzkiej stopy i pełna była stworzeń rodem z twoich najgorszych koszmarów, już wtedy Jack był stary...





Kosa:
Najstarszy członek Gildii Bohaterów. Za sprawą Maze nie wielu ludzi pamięta już o tym bohaterze. Pierwszy raz zobaczymy go w wieży Maze, dopiero w końcowych etapach gry poznamy go osobiście.
Wyrocznia: „Niewiele mogę ci powiedzieć o pochodzeniu Kosy, ponieważ ta wiedza nawet dla mnie jest tajemnicą. Jednakże jest on znacznie starszy, niż niektórzy skłonni są dziś uwierzyć i zaczął chodzić po tej ziemi na długo przed powstaniem Gildii. Minęły wieki od czasu, kiedy osobiście zaangażowany był w jakieś przedsięwzięcie, ale spośród nas tylko Jack Rzeźnik widział i zrobił więcej.






Lady Grey:
Jest panią burmistrz Kamiennej Altany. Mieszka w pięknym dworze w Północnej części tego miasta, gdzie wstęp mają tylko Ci, którzy coś znaczą. Ma wielu zalotników - jednym z nich jest Grom. Zostaniemy przez nią zaproszeni po walce na Arenie.






Maze:
Przywódca Gildii Bohaterów. Na początku gry broni nas przed bandytą i pomaga nam uciec z palącego się miasta. Spotkać go możemy w jego wieży gdzie spędza większość czasu.
Wyrocznia: „Ty i Maze mieliście więcej wspólnego niż kiedykolwiek przypuszczałeś. On również został sam na świecie, po tym jak fala przemocy zabrała jego dom. Jako dziecko widział, jak w lesie wilkołaki rozszarpują jego rodziców na strzępy. Bestie już miały go zaatakować, kiedy nagle na polanie pojawiło się trzech wojowników. Dwaj spośród nich byli Bohaterami Gildii. Trzecim był Jack Rzeźnik. W ułamku sekundy, popisując się swoją siłą, Jack rozgromił wilkołaki, a następnie zabił bohaterów. Ten dług ciążył Maze całe życie. Każde jego działanie było nim naznaczone, aż w końcu...





Mistrz Gildii:
To on jest naszym opiekunem oraz nauczycielem. Przesiaduje w komnacie z misjami i informuje nas o nich na bieżąco. W końcowych etapach gry będziemy mieli wpływ na jego los.
Wyrocznia: „Może i jest znany bardziej jako srogi autorytet niż awanturnik i może słynie ze swojego opanowania, ale nie zawsze był taki. W młodości, kiedy znany był pod imieniem Tkacz, należał do grupy bohaterów, z Maze pośród nich, którzy sprzeciwili się poprzedniemu reżimowi Gildii i jej postanowieniu o ofiarowaniu jedynie prawych misji. W trakcie tego krótkiego buntu w imię wolności przelano wiele krwi, co sprawiło, że liczba bohaterów, i tak niewielka w świecie zanikającej obecności Woli, zmalała do najniższej od stuleci. To Kosa, dostrzegając w tkaczu spokojnego i bezstronnego człowieka, jakim ten miał się stać w przyszłości, zaproponował, aby to właśnie jego uczynić nowym mistrzem Gildii. Kogoś, kto pozostawiłby moralne przeznaczenie wszystkich przyszłych akolitów w ich własnych rękach.


Scarlet Robe:
Matka głównego bohatera, dawniej wielka wojowniczka oraz mistrzyni areny. Poznajemy ją dopiero w Bargate Prison gdzie została uwięziona.






Szept:
Nasza koleżanka oraz współzawodniczka. Poznamy ją w Gildii Bohaterów gdzie dzielimy z nią pokój.




 

Teresa:
Siostra głównego bohatera. Pojawia się w kilku ważnych momentach w grze. 
Wyrocznia o Teresie: ,,Po wyjściu z Komnaty Przeznaczenia Teresa uciekła w góry, samotnie wspinając się na ich szczyt. Tam została przyjęta przez Palgana, starego użytkownika Woli z krain leżacych na Wschodzie. Wcześniej, w rzadkim powietrzu tuż pod chmurami Palgan zajęty był medytowaniem, ale zaoferował się zabrać ją ze sobą, w drodze powrotnej do swojego kraju rodzinnego. Pewnej nocy zbudziwszy się, Teresa zobaczyła go, jak odprawia nad nią jakiś rytuał, chcąc skraść jej wieszcze moce. Zabiła go i wykorzystała amulet, który wcześniej przeniósł go przez pół świata. Żyje teraz na Wschodzie i tylko z rzadka jej przeszłość prześladuje ja w nocnych koszmarach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz