Briar Rose:
Jedna z członkiń gildii bohaterów. Spotykamy ją m.in.
w Gildii Bohaterów (gdzie zabiera nam jedno z zadań), przy starożytnym
teleporcie (gdzie ją osłaniamy) lub też przy Kaplicy Archonta (gdzie
pomaga nam w odczytywaniu inskrypcji).
Wyrocznia: „Szlachetnie
urodzona, Briar miała dzieciństwo pełne luksusów i przepychu. Ale z
chwilą, kiedy jej siła i wyjątkowe umiejętności zaczęły się objawiać,
jej świat się rozpadł. Jej matka zmarła w wypadku, któremu Briar nie
była w stanie zapobiec, lecz mimo to zrozpaczony ojciec wygnał ją.
Musiała radzić sobie sama, ucząc się samodzielności. Uczyniła z Gildii
swój dom i to w księgach znalazła towarzystwo, o które nigdy nie
zabiegała u żywej istoty. To właśnie to palące pragnienie wiedzy kazało
jej wyruszać na wyprawy daleko poza Albion w czasie, kiedy ty zdobywałeś
swoją reputację na tym świecie. Ale teraz już stąd nie odejdzie.”
Grom (Grzmot):
Jest to brat Szept, król areny oraz jeden z
zalotników Lady Grey. Pierwszy raz widzimy go w Gildii Bohaterów gdy
ćwiczymy z Szept, a potem (zależnie jaką ścieżką podążaliśmy) możemy
napotkać go jeszcze kilka razy.
Wyrocznia: „Wiele
lat temu, fala potężniejsza od smoka wiodła z wysp Południa statek, na
którym stał wielki niczym góra Grom. Wokół szalał sztorm, jakiego nikt z
załogi wcześniej nie widział, ale wielki wojownik myślał tylko o
jednym: o uciszeniu płaczu dziecka, swojej młodszej siostry, Szept. Fala
niosła statek przez rozległe przestrzenie oceanu wprost do gniazda
krakenów. Grom rzucił w nie błyskawice i chwytając Szept w ramiona,
rzucił się w otchłań wody. Płynąc słyszeli za sobą krzyki ginących ludzi
i trzask rozrywanej na strzępy łodzi. Do brzegów Albionu dotarli
dopiero po dwóch dniach, pozostawiając swój dom daleko za sobą, niczym
sen.”
Jack Rzeźnik:
Można powiedzieć, iż cała historia naszego bohatera obraca się wokół tej właśnie osoby. Jack
jest najbardziej diaboliczną postacią w całej grzektóra miała
największy wpływ na nasze losy, od początku aż do samego końca...
Wyrocznia: „Maska,
którą masz przy sobie, jest pusta, ale Jack wykorzystywał ją dłużej niż
jesteś w stanie pojąć. On nie jest żadnym bohaterem. On nie jest
człowiekiem. Kiedy świat był mieszanką ognia i demonów, kiedy ziemia nie
nosiła śladu ludzkiej stopy i pełna była stworzeń rodem z twoich
najgorszych koszmarów, już wtedy Jack był stary...”
Kosa:
Najstarszy członek Gildii Bohaterów. Za sprawą Maze
nie wielu ludzi pamięta już o tym bohaterze. Pierwszy raz zobaczymy go
w wieży Maze, dopiero w końcowych etapach gry poznamy go osobiście.
Wyrocznia: „Niewiele
mogę ci powiedzieć o pochodzeniu Kosy, ponieważ ta wiedza nawet dla
mnie jest tajemnicą. Jednakże jest on znacznie starszy, niż niektórzy
skłonni są dziś uwierzyć i zaczął chodzić po tej ziemi na długo przed
powstaniem Gildii. Minęły wieki od czasu, kiedy osobiście zaangażowany
był w jakieś przedsięwzięcie, ale spośród nas tylko Jack Rzeźnik widział
i zrobił więcej.”
Lady Grey:
Jest panią burmistrz Kamiennej Altany. Mieszka w
pięknym dworze w Północnej części tego miasta, gdzie wstęp mają tylko
Ci, którzy coś znaczą. Ma wielu zalotników - jednym z nich jest Grom.
Zostaniemy przez nią zaproszeni po walce na Arenie.
Przywódca Gildii Bohaterów. Na początku gry broni
nas przed bandytą i pomaga nam uciec z palącego się miasta. Spotkać go
możemy w jego wieży gdzie spędza większość czasu.
Wyrocznia: „Ty i
Maze mieliście więcej wspólnego niż kiedykolwiek przypuszczałeś. On
również został sam na świecie, po tym jak fala przemocy zabrała jego
dom. Jako dziecko widział, jak w lesie wilkołaki rozszarpują jego
rodziców na strzępy. Bestie już miały go zaatakować, kiedy nagle na
polanie pojawiło się trzech wojowników. Dwaj spośród nich byli
Bohaterami Gildii. Trzecim był Jack Rzeźnik. W ułamku sekundy, popisując
się swoją siłą, Jack rozgromił wilkołaki, a następnie zabił bohaterów.
Ten dług ciążył Maze całe życie. Każde jego działanie było nim
naznaczone, aż w końcu...”
Mistrz Gildii:
To on jest naszym opiekunem oraz nauczycielem.
Przesiaduje w komnacie z misjami i informuje nas o nich na bieżąco. W
końcowych etapach gry będziemy mieli wpływ na jego los.
Wyrocznia: „Może i
jest znany bardziej jako srogi autorytet niż awanturnik i może słynie
ze swojego opanowania, ale nie zawsze był taki. W młodości, kiedy znany
był pod imieniem Tkacz, należał do grupy bohaterów, z Maze pośród nich,
którzy sprzeciwili się poprzedniemu reżimowi Gildii i jej postanowieniu o
ofiarowaniu jedynie prawych misji. W trakcie tego krótkiego buntu w
imię wolności przelano wiele krwi, co sprawiło, że liczba bohaterów, i
tak niewielka w świecie zanikającej obecności Woli, zmalała do
najniższej od stuleci. To Kosa, dostrzegając w tkaczu spokojnego i
bezstronnego człowieka, jakim ten miał się stać w przyszłości,
zaproponował, aby to właśnie jego uczynić nowym mistrzem Gildii. Kogoś,
kto pozostawiłby moralne przeznaczenie wszystkich przyszłych akolitów w
ich własnych rękach.”
Matka głównego bohatera, dawniej wielka wojowniczka
oraz mistrzyni areny. Poznajemy ją dopiero w Bargate Prison gdzie
została uwięziona.
Szept:
Nasza koleżanka oraz współzawodniczka. Poznamy ją w Gildii Bohaterów gdzie dzielimy z nią pokój.
Teresa:
Siostra głównego bohatera. Pojawia się w kilku ważnych momentach w grze.
Wyrocznia o Teresie: ,,Po
wyjściu z Komnaty Przeznaczenia Teresa uciekła w góry, samotnie
wspinając się na ich szczyt. Tam została przyjęta przez Palgana, starego
użytkownika Woli z krain leżacych na Wschodzie. Wcześniej, w rzadkim
powietrzu tuż pod chmurami Palgan zajęty był medytowaniem, ale
zaoferował się zabrać ją ze sobą, w drodze powrotnej do swojego kraju
rodzinnego. Pewnej nocy zbudziwszy się, Teresa zobaczyła go, jak
odprawia nad nią jakiś rytuał, chcąc skraść jej wieszcze moce. Zabiła go
i wykorzystała amulet, który wcześniej przeniósł go przez pół świata.
Żyje teraz na Wschodzie i tylko z rzadka jej przeszłość prześladuje ja w
nocnych koszmarach
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz